Áreas do Fórum estão disponíveis apenas para membros com registro, cadastre-se ou logue para ter acesso. Forum areas are only available to registered members, register, or log in to gain access.
We move our host, if you have issues registering or logging in to our forum, please report the issue to admin@mediabrasil.tv, thanks. It,s possible to register using a social network (Google, Amazon, Github, or Spotify.) Only need to choose Login with (network name).
Contribua e torne-se membro VIP Plus do Fórum MediaBrasil.tv. International members, donate one single time (U$ 20.00) or subscribe and receive access to unique content, including Aeon MQ 9 (Kodi Omega 21.0, Nexus 20.0, and Matrix 19.5 read our FAQ for more info about how to support us. Help us keep the forum operational.

Doe via pagseguro ou mercado pago (Brazil only) - Doe via Bancos Brasileiros - International Donation - FAQ About Donation

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

The MusicVideoDB MQ não funcionando
#1

boa noite a todos! 

alguém sabe dizer porque o the musicvideodb mq está com problema ao tentar conectar? Recebo sempre que mando atualizar a coleção, a mensagem 'não é possível conectar com o servidor'. Eu o usava preferencialmente, porque sempre achei melhor que os outros para informações de bluray e dvd de shows.

Alguma alternativa?

Obrigado!
Reply
#2

Verifique se esta usando versão atualizada

https://www.xbmcbrasil.net/thread-405.html

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#3

(15/01/2019, 00:05)Wanilton Wrote:  Verifique se esta usando versão atualizada

https://www.xbmcbrasil.net/thread-405.html

Wanilton, boa tarde!

eu acabei encontrando em outro tópico sobre esse assunto. De fato, bastou atualizar. Eu havia deletado esse post meu, mas agora que vi que acabou não sendo deletado e foi até respondido. 

Obrigado pelo pronto atendimento, como de costume.

Abs
[-] The following 1 user says Thank You to pikenu123 for this post:
  • Wanilton
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)