Threads: 929
Thanks Received:
1.004 in 825 posts
Thanks Given: 1.066
Its hard say something, have something wrong in your kodi database in android, probably, I don't think it's one issue in the skin.
One question, happen in all titles in the library?
Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.
Please do not PM me for support; use the forum instead
Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom /
Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus,
donate.
Threads: 929
Thanks Received:
1.004 in 825 posts
Thanks Given: 1.066
I think it's missing language support for this new strings, better request support in mod thread.
Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.
Please do not PM me for support; use the forum instead
Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom /
Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus,
donate.
Threads: 0
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Have problem solved.
I copied the update 05/20/19 copied and then we went.
Have then copied the current update 05/21/19 again and now goes at once.
Maybe that's a mistake, and hope the developer fixes it
Threads: 0
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 4
01/06/2019, 22:49
(This post was last modified: 01/06/2019, 22:53 by
Jefferson.rbt.)
Boa noite a todos.
Primeiramente gostaria de parabenizar Wanilton e MarcosQui, pelo exelente trabalho realizado, é muito impressionante mesmo.
Agora peco humildimente a ajuda de vcs, pois sou um novato no kodi e estou lendo a finco os tutoriais e posts afim de me aprofundar no assunto.
Estou testando o Kodi 18.2 +MQ8 em um raspiberry 3 B+ com LibreElec. agora as duvidas
1. Na Skin Há um pacote de addons a ser instalado, mas o Netflix nao instala
2. Nao consigo abrir o menu de contexto pelo controle remoto da tv (ha alguma especie de configuração a ser realizada)
3. Tentei baixar as informações dos filmes e series, mas alguns episodios da mesma serie fica como se pertencesse a outra serie e me mostra as informações erradas, (como corrijo isto - apagando as informaçoes erradas e colocando as certas)
4. Para deixar as informaçoes da midia junto com os arquivos eu ainda utilizo o Ember? Pois só encontro informações sobre ele em posts mais antigos.
Ja agradeço a quem puder me dar uma luz, como novato mas entusiasta por tecnologia e afins, nao me canso de aprender e passar pra frente oq me ensinaram.
obrigado.