Áreas do Fórum estão disponíveis apenas para membros com registro, cadastre-se ou logue para ter acesso. Forum areas are only available to registered members, register, or log in to gain access.
We move our host, if you have issues registering or logging in to our forum, please report the issue to admin@mediabrasil.tv, thanks. It,s possible to register using a social network (Google, Amazon, Github, or Spotify.) Only need to choose Login with (network name).
Contribua e torne-se membro VIP Plus do Fórum MediaBrasil.tv. International members, donate one single time (U$ 20.00) or subscribe and receive access to unique content, including Aeon MQ 9 (Kodi Omega 21.0, Nexus 20.0, and Matrix 19.5 read our FAQ for more info about how to support us. Help us keep the forum operational.

Doe via pagseguro ou mercado pago (Brazil only) - Doe via Bancos Brasileiros - International Donation - FAQ About Donation

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Tapatalk
#16
Sinal Aviso 

Parece que agora está ok.

Só não consigo encontrar os posts da área vip quando usando o Tapatalk.


Enviado de meu GT-I9300 usando o Tapatalk 2
Reply
#17
Sinal Aviso 

@Rodrigo, atualizei o tapatalk, agora para versão server 3.2.1, e o caso mencionado já foi sanado, já é possível ver área vip, desde que seja vip subscrito do fórum, como é o seu caso, favor verificar.

Change log:

Version 3.2.0 released

Update note:
Add read only control based on forum id .
enhance attachment type .
Add register function (need app side support)
add separate detect display words from js .
add "newtopic , quote , @tag" function for push .
some minor bugs fix .
Instruction for @ tag function for push:
You can mention someone when you are posting by add text with "@username" format(There should be no character directly before @).
Example:
There are some words in A's post:"I did remember @B , he is a good guy!"
If you enabled push notification in app, you will get a push data like "A mentioned you in thread '....' ".

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#18
Sinal Aviso 

Agora está perfeito @Wanilton muito obrigado

Enviado de meu GT-I9300 usando o Tapatalk 2
Reply
#19
Sinal Aviso 

Ótima dica! Testei e não consegui mais largar...

Reforço a recomendação!


Enviado via Tapatalk


Games:/HTPC Intel Core i5 - GTX 1050Ti - 16GB - 60GB SSD + 2TB HDD / Win 10 64 Pro / Kodi Leia 18.2 / Skin Aeon Nox 5: SiLVO
NAS/HTPC: AMD Brazos E350 - 2GB - 60GB SDD + 6TB HDD / Win 10 32 Pro / Kodi Leia 18 / Skin Aeon Nox 5: SiLVO
AndroidTV: Xiaomi MI Box 3 / Android 8 Oreo / Kodi Leia 18.2 / Skin Aeon Nox 5: SiLVO
HTPC: RPi 3b+ / Libreelec 9 / Kodi Leia 18.2 / Skin Aeon Nox 5: SiLVO (*WIP)

 
Reply
#20
Sinal Aviso 

Rodrigo, desculpe a demora em responder. O problema já foi até sanado.

No meu caso não dava o erro mencionado por você.

Que bom que agora está funcional !
Reply
#21
Sinal Aviso 

@Amigos, atualizado o suporte ao tapatalk no fórum para versão 3.3.3, que foi lançada hoje:

Change log:

Version 3.3.3 released - 22/02/2013

Update note:
  1. Fix SQL error when post contain two or more quotes
  2. Fix (MyBB) Threads unstickied when a moderator replies issue
  3. Fix Goto last post not first unread post issue
  4. Fix Smartbanner display issues

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#22

Wanilton e amigos que utilizam o Tapatalk...

Alguém sabe informar quais as diferenças existentes entre as duas versões, Free e Pro ?

É que um amigo percebeu que utilizo a versão Pro e fez a pergunta, mas eu simplesmente não sei responder, mesmo porque jamais usei a versão Free e nas buscas que fiz na web não conseguir encontrar tal resposta.

Agradeço pela resposta.
Reply
#23

Pelo que me consta a versão pro (premium) tem suporte resolução HD, editor de imagens, e mais alguns recursos extras, para a maioria dos usuários a free atende perfeitamente.

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#24

Obrigado Wanilton.
Reply
#25

Link para download da versão free do tapatalk:

http://tapatalk.com/download_free_tapatalk.php?id=0

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#26

Tapatalk, atualizado nesta data no servidor, para versão 3.8.0.

Atualizações da versão:
update tapatalk icon on online page.
iOS emoji support on web page(need app side support).
Add SSO/Register Options in Forum ACP.
Fix Who's Online Page Warning Message issue.
Other small bugs fix .

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#27

Atualizado o tapatalk para versão 3.9.0

Changelog
Add code bbcode support(need app side support)
Edit attachment when edit post(need app side support)
Add admin invite email function
Moderation function enhancement
Stop Forum Spam integration
Fix advance quote avatar issue
Other small bugs fixed

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#28

Dr. Wanilton, o tapatalk voltou a não funcionar algumas funções. Não consigo curtir, etc os tópicos do fórum através dele.

Enviado de meu GT-I9505 usando Tapatalk
Reply
#29

Preciso atualizar, estou ciente.

PS: atualizado para última versão do tapatalk.

Apoie o projeto MEDIA Brasil. Faça uma doação ou assine e torne-se Vip - Tenha acesso aos recursos exclusivos das versões customizadas + acesso área vip do fórum.  
Support the Media Brazil project. Make a donation or subscribe and become VIP - Access the exclusive features of the custom versions + access the VIP area of the forum.
Request more info via chat or private message.

Please do not PM me for support; use the forum instead

Wanilton
Media Brazil Forum Staff
KODI 21.0 Omega Custom / Skin Aeon MQ9-1.6.0-29 - 09.15.2023
Be Vip Plus, donate.
Reply
#30

Continua não permitindo curtir, etc

Enviado de meu GT-I9505 usando Tapatalk
Reply




Users browsing this thread: 2 Guest(s)